Klachtenregeling
//=$text05;?>Wij proberen een bezoek aan onze huisartsenpraktijk of behandeling bij de huisarts zo prettig mogelijk te maken. Toch kan het gebeuren dat er een minder fijne ervaring is. Laat dit weten, door telefonisch contact op te nemen met de praktijk of het klachtenformulier op deze pagina in te vullen. We zoeken dan samen naar een verbetering of oplossing.
Klacht indienen
Komt u er met ons niet uit? De klacht kan worden besproken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). De klachtenfunctionaris kan proberen bij de klacht te bemiddelen, kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat aan de klachtenfunctionaris wordt verteld, is vertrouwelijk. Gebruik het klachtenformulier op de website van SKGE of bel naar 088 - 022 9190.
Geschillencommissie
Als u met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris er niet uitkomt, kan een uitspraak over de klacht worden gevraagd bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.
Klachtenformulier
Vul het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in.